mišljenja i zapažanja o društvu i životu u Hrvatskoj

Kako se Grad Zagreb odnosi prema biciklistima?

Kako se Grad Zagreb odnosi prema biciklistima?

U upravi ste Grada Zagreba ili možda u Holdingu i život nije uopće loš. Niste se previše mučili školama, ali znali ste prave ljude i imate prave stranačke knjižice pa ste uhvatili mjesto u javnoj službi i to u vođenju glavnog grada! Posla nema puno, plaćica uredno sjeda i živi se dobro. Službeni auto nije BMW, ali je solidna srednja klasa, ima grijana sjedala, dvozonsku klimu i ide od 0 do 100 za 7 sekundi. Promjene zahtijevaju em rad, em odgovornost, pa Vam je glavni zadatak da se apsolutno nigdje ništa ne promjeni, da se ne radi valove.

Opet, nijedan posao nije savršen pa baš Vama u opis posla spada i briga o biciklističkom prometu. Vi se, naravno, ne bi ni mrtvi zatekli na biciklu – jasno, osim ako nije prilika za slikanje pred novinarima. I što da jedan solidan službenik, koji je kimanje glavom šefu doveo do savršenstva, koji nije napravio ni najmanji val, evo, broji već 19 mjeseci (od onog neugodnog incidenta kad mu je u razgovoru sa šefom pobjeglo “je li to baš dobra ideja…?”), koji čeka slijedeću naredbu odozgo, plaću i kraj radnog vremena – što bi on trebao poduzeti da se ne gnjavi puno s tim biciklistima, kojih, k’o za inat, svake godine sve više?

Ova jednostavna kuharica u svega nekoliko koraka jamči uspjeh bez puno znoja i novaca:

1. kupiti 1000L žute, 500L crvene boje i 50 kistova (do 100 tisuća kuna troška u normalnim okolnostima, odnosno 200-300 tisuća kad to naručuje Grad Zagreb)

2. odabrati lokaciju sljedećih 100m “staze” tako da ni slučajno ne bude povezana s drugim stazama

3. upotrijebiti boje i kistove te nacrtati “stazu” tako da:

4. postavljati parkirališta za bicikle koja:

5. hvaliti se na sva zvona o “rastućem opsegu mreže bic. staza” i svojoj viziji “eko-grada”

6. iskopčati službene telefone iz zida, a pokretnu traku s pritužbama i prijedlozima građana usmjeriti prema košu za smeće

7. tolerirati te suptilno hraniti i promovirati viđenje biciklista kao rubne skupine “divljaka” koji ne poštuju red, ne samo glatko prelazeći preko činjenice da se voze prema nemogućim pravilima u nemogućim uvjetima, nego “unatoč izvanrednim uvjetima podarenim milošću gradonačelnika-nadčovjeka bez kojeg se ništa ne može riješiti”

8. pobrinuti se da se redovno provode policijske akcije kažnjavanja bicik…”divljaka” kako bi se “zaštitili građani” i “uvelo reda”

9. dići noge na stol, zapaliti jednu i pozvati Šteficu da donese još jednu dugu s hladnim mlijekom: treba ubiti sat vremena do slijedećeg sastanka kolegija…

Leave a Comment

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: