mišljenja i zapažanja o društvu i životu u Hrvatskoj

Zakasnio 8 sati

Ceduljica nepoznatom vlasniku bicikla

Ceduljica nepoznatom vlasniku bicikla

Proteklih dana pred zgradom se pojavio novi bicikl: ni po čemu poseban, nešto skromniji, ali uredan i upotrebljiv. Primijetio sam da je loše vezan (sajlicom na šifru, prednjim kotačem za stup) i bilo mi je žao: tu će netko tko bi se rado vozio po gradu biciklom (i tako učinio grad ugodnijim svima ostalima) biti kažnjen gubitkom bicikla. Došao sam sinoć kući, napisao poruku na komad papira i htio ostaviti poruku kad sam sa balkona vidio da bicikl više nije tamo. “Ništa”, zaključio sam: “stavit ću kad ga opet vidim”. Jutros sam opet pogledao s balkona i nije ga bilo, a maloprije, oko 7 navečer, vratio sam se kući i saznao da je bicikl popodne bio tu, da pripada zaposlenici u novootvorenoj trgovini – i da je usred bijela dana nestao. Ukraden. 8 sati nakon što sam htio ostaviti poruku.

Comments on: "Zakasnio 8 sati" (2)

  1. Josko said:

    Ne valja odgadjati🙂

    • Tako ispada…

      Ako išta, iz ovoga se da (još jednom…) naučiti da je dovoljno nekoliko dana da loše vezan bicikl na prometnom mjestu usred bijela dana nestane. Vlasnica je “baš namjeravala nabaviti bolji lokot…” Toliko o tome koliko se može računati na to da puno ljudi prolazi ili da nitko tu ne prolazi, da je dan, da se bicikl ne vidi s ceste itd itd. Treba odriješiti kesu, potrošiti 400+ kn na lokot pa biti miran.

Leave a Comment

